Niitvalja geležinkelio pervažos plokščių stabilizavimas ir pakėlimas
PROBLEMA
Statant geležinkelio pervažą ant supilto žvyro sankasos Niitvälja gyvenvietėje (Estija) buvo įrengtos keturios gelžbetoninės plokštės. Pastovus geležinkelio bei kelių naudojimas lėmė, kad jų būklė laikui bėgant prastėjo – konstrukcijos buvo neigiamai veikiamos sunkiasvorių transporto priemonių dinaminių apkrovų bei kitų įvairių gamtinių faktorių.
Pervažoje atlikus ultragarsinį tyrimą buvo nustatytas plokščių prasėdimas bei jų šoninis poslinkis, todėl buvo būtina pakelti tiek bėgius, tiek ir pervažos plokštes 15 mm. Kartu buvo prasėdę ir pervažoje esantys pabėgiai. Norint užtikrinti saugų pervažos naudojimą transporto priemonėms, sėdimo procesus reikėjo kuo greičiau sustabdyti. Įmonės Leonhard Weiss atstovas kreipėsi į URETEK Baltic komandą su prašymu išspręsti šią problemą.
DARBŲ PROCESAS NAUDOJANT URETEK TECHNOLOGIJĄ
Darbų tikslas buvo atkurti grunto laikančiąją jėgą po geležinkelio pervaža ir stabilizuoti gelžbetonines plokštes netrikdant traukinių eismo. Norint išvengti tradicinių demontavimo ar žemės darbų, kurie būtų ilgam sutrikdę įprastą pervažos naudojimą, darbams atlikti buvo panaudota patentuota URETEK geopolimerų injekcijų technologija.
REZULTATAS
URETEK Baltic komanda sustiprino nusėdimo zonoje esantį gruntą ir stabilizavo pervažoje esančias gelžbetonines plokštes. Visi darbai buvo sėkmingai atlikti per 4 valandas niekaip netrikdant vykstančio traukinių eismo. Plokščių stabilumas po darbų atlikimo buvo patikrintas pasitelkiant pravažiuojančių traukinių apkrovas – visais atvejais nebuvo pastebėta jokio papildomo plokščių judėjimo.