Kelio dangos atkūrimui rekomenduojama naudoti geopolimerų injektavimo “Slab Lifting” metodą. Jis leidžia pakelti nusėdusias kelio dangos dalis, taip pat išlyginti ir suvienodinti visą kelio ruožą arba automobilių stovėjimo aikštelės dangą. “Slab Lifting” metodo pagalba taip pat galima remontuoti avaringus autokelių ruožus, kurie ribojasi su tiltais, geležinkeliais, uostų dokais, pakrovimo platformomis ir t. t.
Jūrmalos miesto (Latvija) užsakymu 2016 metais buvo nutiestas naujas kanalizacijos tinklas. Darbų eigoje buvo įrengti ir iki 8 metrų gylio surinkimo šuliniai. Montuojant, vienas surinkimo šulinių buvo stipriai apgadintas – gruntinis vanduo per sieneles pradėjo sunktis iš išorės į vidų ir šulinys nuolat pildėsi vandeniu. Dėl susidariusios situacijos šulinį teko tuštinti kur kas dažniau, nei iš pradžių buvo planuota – tai labai ženkliai padidino šulinio eksploatavimo išlaidas. Papildomai atlikta ekspertizė nustatė, kad atliekant montavimo darbus taip pat nebuvo tinkamai įvertintas gruntas ir dugno plokštė yra pasvirusi. Tokia situacija kėlė pavojų ilgalaikiam šulinio naudojimu. Probleminis kanalizacijos mazgas buvo skirtas aptarnauti kelių daugiabučių namų gyventojus ir šių pastatų nebuvo galima perjungti į kitą trasą. Bendraujant su Jūrmalos miesto savivaldybės atstovais buvo išreikštas aiškus pageidavimas darbus atlikti greitai ir netrikdant gyventojų – todėl URETEK injekcijų technologija buvo pasirinkta kaip racionaliausias ir patikimiausias sprendimas.
Prieš pradedant darbus, šulinys buvo ištuštintas ir išplautas, bei atliktas papildomas išsamus situacijos vertinimas. Po to URETEK Baltic technikai stabilizavo gruntą po šulinio dugno plokšte, kad sustabdyti tolesnį konstrukcijos sėdimą. Kituose žingsniuose injekcijos buvo atliekamos į gruntą per šulinio sieneles.
Ta pati procedūra buvo kartojama visose nuotėkių vietose tol, kol buvo pasiektas norimas rezultatas. Darbai buvo atliekami dvi dienas skirtingais 4 valandų darbo ciklais, tam, kad užtikrinti nepertraukiamą kanalizacijos naudojimą daugiabučiuose namuose.
Rygos miesto valdyba nusprendė tramvajaus linijos renovacijos eigoje taip pat pakeisti po linija esantį šildymo vamzdyną. Kadangi nutiesus techninę trasą vamzdyno vieta pasikeitė, buvo nuspręsta vamzdyną nutiesti naudojant gręžimo metodą. Tačiau dėl gręžimo gruntas išretėjo ir sukrito, tai sąlygojo po bėgiais esančių plokščių netolygų nusėdimą. Po ilgų svarstymų Rygos miesto valdyba ir inžinieriai nutarė kreiptis į "URETEK", kad išspręstų problemą netrukdant tramvajų eismui.
"URETEK" komanda darbą atliko naktį, kai eismas buvo sustojęs. Visų pirma buvo nustatyta nusėdusi zona ir po to buvo pradėta užpildyti grunto tuštumas įpurškiant geopolimerinius sakus.
Stabilizavus žemės paviršių ir atstačius grunto keliamąją galią, plokštės ir bėgiai buvo pakelti į savo pradinį aukštį. Visas darbo procesas truko 4 valandas, tai buvo pats ekonomiškiausias metodas šiai problemai išspręsti.
Atliekant Helsinkio Vakarų uosto plėtros darbus, statytojai pastatė naujas krantines, tačiau jos pradėjo sėsti. Taip atsitiko dėl laivų sraigtų sukeltų sūkurių, kurie išplovė gruntą tarp betoninių atraminių stulpų.
"URETEK" technologijos pagalba buvo stabilizuotas po krantine esantis jūros dugno gruntas injkecijų metodu. Šių darbų rezultate buvo sustabdytas tolesnis statinio sėdimas.
Atliekant Nasvos uosto praplėtimo darbus, į jūros dugną buvo įremta atraminė siena, kuri viename kampe nebuvo sujungta. Rytų krypties vėjas visiškai išplovė už atraminės sienos esantį gruntą. Po krantine esantį gruntą jūros vanduo 6 metrų gylyje buvo išplovęs į jūrą ir ant naujos krantinės antstatas atsidūrė pavojuje. Dėl šių priežasčių reikėjo iš naujo sutankinti už atraminės sienos esantį gruntą ir jį stabilizuoti.
"URETEK" komanda turėjo užpildyti tuštumas grunte po krantine, uždaryti po vandeniu esančią krantinės dalį, kad būtų užtikrintas sankasos stabilumas bei stabilizuoti gruntą po krantine iki 6 m. gylio. Darbas truko 6 valandas ir jo metu purus gruntas buvo sutankintas ir tuštumos užpildytos, o po vandeniu esanti atraminė siena užsandarinta.
"URETEK" technologijos alternatyva būtų buvę betonavimo darbai, naudojant betoną. Visgi po vandeniu yra labai sudėtinga atlikti suvirinimo darbus, tad atraminės sienos pataisymas būtų labai komplikuotas.
Neseniai nutiestas keturių juostų kelias pradėjo sėsti ir po kelio danga atsirado tuštumos, todėl teko uždaryti dvi eismo juostas. Problemą buvo bandyta išspręsti tradiciniu kasimo metodu, tačiau nežiūrint pakartotinių remonto darbų, sėdimo nepavyko sustabdyti.
"URETEK" technologijos pagalba tuštumos buvo užpildytos ir sustabdytas tolesnis smėlio užpildo byrėjimas tarp stambių akmens skaldos frakcijų. Darbas truko 6 valandas ir paklojus asfalto dangą, kelias vėl buvo atidarytas eismui.
Nors darbams atlikti buvo pašalinta kelio danga, naudojant "URETEK" technologiją to nebūtų reikėję daryti , šiuo atveju užsakovo ekspertai norėjo sužinoti, kokia buvo tiksli sėdimo priežastis.
Taline po intensyviu keliu buvo patalpinti vamzdžiai, tačiau aplink juos esantis gruntas nebuvopakankamai gerai sutankintas ir dėl to po keliu esantis gruntas pradėjo sėsti. Kelias stipriai nusėdo ir ėmė trukdyti eismui, problemą buvo bandyta pataisyti keltą kartų, tačiau nepavykus buvo kreiptasi į "URETEK" komandą.
Naudojant tradicinius metodus, norint užpildytituštumas būtų reikėję keturioms dienoms sustabdyti eismą. Kadangi tai yra intensyvi gatvė, toks sprendimas būtų labai sutrigdęs esamą eismui. Panaudojus "URETEK" technologiją problema buvo išspręsta, keturioms valandoms uždarius tik vieną eismo juostą.
Šio darbo metu į probleminę vietą buvo injektuotos specialios geopolimerinės dervos ir tokiu būdu buvo užpildytos esančios tuštumos. Po tuštumų užpildymo užsakovas pakeitė viršutinį grunto sluoksnį kartu su asfaltu ir kelias vėl buvo atidarytas eismui.
Naudodamas "URETEK" technologiją, klientas sutaupė ir laiko, ir pinigų.
Jüri gyvenvietėje neseniai nutiesto kelio atkarpa dėl nežinomos priežasties pradėjo sėsti ir vienoje vietoje 1,5 m spinduliu asfaltas įdubo. Tradiciniu metodu visą įdubą būtų reikėję atkasti ir gruntą iš naujo sutankinti. Tam būtų prireikę bent dviejų dienų ir būtų reikėję atgabenti sunkiąją techniką.
Klientas nutarė naudoti "URETEK" technologiją. Įduba iš pradžių buvo užpildyta smėliu, siekiant maksimaliai sutankinti gruntą, ant įdubos buvo uždėti betono blokai ir į gruntą buvo injektuota geopolimero.
Darbas truko 2 valandas ir ilgalaikėje perspektyvoje naujų nusėdimo problemų neatsirado.
Gonsiori gatvė yra viena iš Talino eismo arterijų, dėl kurios uždarymo piko valandomis neišvengiamai būtų susidariusios didelės spūstys. Deja, atliekant Gonsiori gatvės rekonstravimo darbus, po masyviais šildymo vamzdžiais esančiame grunte atsirado tuštumos.
Kadangi gatvės pagrindas jau buvo padarytas, buvo paprašyta, kad "URETEK" komanda padėtų stabilizuoti gruntą po šildymo vamzdžiais. Įprastu metodu būtų reikėję šildymo vamzdžius pašalinti, sutankinti gruntą ir šildymo sistemą iš naujo sumontuoti. Dėl to darbai būtų užsitęsę ir kelią būtų reikėję uždaryti ilgesniam laikui. Toks variantas kliento netenkino.
Šiame objekte "URETEK" specialistai gavo tikslius duomenis apie tuštumų vietas ir "URETEK" komanda labai tiksliai ir operatyviai stabilizavo gruntą bei atstatė reikiamą keliamąją galią. Darbai truko 2-3 valandas.