Tramvajaus bėgių sankasos stabilizavimas ir lygio korekcija
PROBLEMA
Dėl vandentiekio avarijos Talino centre, Mere puiestee ir Ahtri gatvių sankryžoje, buvo sustabdytas tramvajų eismas. Trūko 200 mm skersmens vandentiekio vamzdis. Avarijos vietoje šalia tramvajaus kelio nusėdo asfaltas ir atsivėrė įgriuva. Kadangi buvo išplauti po tramvajaus bėgiais esantys laikantieji konstrukciniai sluoksniai, tramvajaus eismas buvo sustabdytas. Nukentėjo ir nuo bėgių nuvažiavo vienas iš tramvajaus sąstatų. Miesto komunalinės įmonės duomenimis, vandentiekio avarija buvo labai didelė, susidarė maždaug 800 kubinių metrų per valandą vandens srautas.
DARBŲ PROCESAS NAUDOJANT URETEK TECHNOLOGIJĄ
Tai buvo gana unikalus atvejis, kur laiko veiksnys buvo ypač svarbus. Sankryža, kurioje reikėjo atlikti darbus, yra viena judriausių mieste. Dėl vandentiekio avarijos sustojo kelios tramvajaus linijos.
Pirmuoju etapu tuštuma buvo užpildyta kuo didesniu kiekiu smėlio. Atliekant šią operaciją užpildymas buvo atliekamas iš šono, o smėlis buvo įspaudžiamas į tuštumas po betoninėmis tramvajaus kelio plokštėmis.
Antrajame etape URETEK Baltic ertmes po tramvajaus kelio plokštėmis užpildė besiplečiančiu geopolimeru. Injekcijos buvo pradėtos iš 3 m gylio, kad būtų užtikrintas kuo didesnis grunto sutvirtinimas ir smėlio užpildas būtų prispaustas prie tramvajaus konstrukcijos.
Trečiajame etape, užpildžiusi tarpus, URETEK Baltic pradėjo kelti tramvajaus kelio plokštes ir lyginti jas į pradinę padėtį. Šie darbai buvo atliekami naudojant specialiai užsakytą tramvajaus sąstatą, kuris buvo naudojamas kaip svoris injekcijų zonoje. Tas pats tramvajus buvo naudojamas kelis kartus, kad būtų galima patikrinti galimus plokščių nusileidimus. Galutinis rezultatas – darbo tikslumas išmatuotas iki 1 mm, atsižvelgiant į pradinį aukštį ir galutinį aukštį po darbo.
REZULTATAS
8.00 val. ryto buvo pastebėta avarija.
9:00 val. URETEK Baltic susisiekė su atitinkamoms institucijoms dėl galimo pronlemos sprendimo.
10:30 URETEK Baltic apsilankė įvykio vietoje ir aptarė galimus problemos sprendimo būdus.
Atitinkamų dokumentų tvarkymas ir pasirengimas užtruko nuo 12:00 iki 21:00 val. Darbai pradėti vykdyti nuo 00:00 val.
Darbų metu buvo atstatyta pradinė tramvajaus bėgių padėtis ir, suderinus su užsakovu, nuspręsta ją padidinti dar 2 mm, kad būtų išvengta nusėdimo dėl grunto sutankėjimo ateityje.