Uosto krantinės betoninių atramų sutvirtinimas
PROBLEMA
Vykdant Helsinkio uosto vakarinio terminalo plėtros darbus pastatyta nauja kruizinių laivų prieplauka. Jau per pirmuosius bandymus buvo pastebėta, kad tarp povandeninių polių sienelių yra angų ir dėl vandens judėjimo sukelto laivų sraigtų krantinės grunto užpildas yra nuplaunamas į jūrą, o krantinės betoninės plokštės pradėjo sėsti. Atlikus tyrimą nustatyta, kad krantinės viduje dėl išplauto grunto užpildo susidarė didelės tuštumos. Vakarų terminalo statybos darbus konsultavę inžinieriai susisiekė su URETEK komanda, kad įvertintų bendradarbiavimo galimybę.
Šiame projekte reikėjo pasitelkti įvairių sričių specialistus, tad URETEK Baltic komanda labai atsakingai ėmėsi šio projekto įgyvendinimo. Darbų įvertinimui reikėjo pasitelkti narus, kurie atliktų povandeninę apžiūrą ir atliktų reikiamus patikrinimus. Be to, itin sudėtingiems ir tiksliems gręžimo darbams atlikti reikėjo iškviesti Suomijoje dirbančius gręžimo specialistus.
Norint, kad visų dalyvaujančių šalių darbas būtų suformuotas taip, kad rezultatas būtų tobulas, reikėjo ilgo ir kruopštaus planavimo ir bendradarbiavimo..
DARBŲ PROCESAS NAUDOJANT URETEK TECHNOLOGIJĄ
Galiausiai URETEK sukūrė ir įgyvendino sprendimą, kuriuo buvo užtaisytos angos polių sienelėse, užpildytos tuštumos ir atkurta pradinė grunto laikomoji galia.
REZULTATAS
Naudojant URETEK technologiją pavyko išvengti daug laiko reikalaujančių tradicinių statybos darbų ir darbus užbaigti gerokai anksčiau nei iš pradžių planuota.